1
(יג) שהתיר נדרו כו'. כאן משמע שהוא כענין התרת חכם. אבל בשוח"ט מזמור צ' משמע שהוא ענין הפרת הבעל לאשתו כמו שנאמר במשה איש אלהים בעלה דמטרוניתא (מושל על הנהגת הטבע כמו שכתב רבינו הגר"א ז"ל בפירוש התורה ריש פרשה וזאת הברכה):
2
(יד) אסטליסטקן. אפשר צריך להיות אסכלמטיקען ופירוש חכמים גדולים עי' ערוך וחולקין להם כבוד בפני המלך מפני חכמתן שיהיו נראין כיושבין:
3
(טו) שהפר נדרו ליוצרו כו' איש אלהים לומר שהפיר נדר כו' כן צריך להיות וכמש"ל בשם השוח"ט (והוא שם מימריה דריש לקיש דהכא):