1
(ז) והלא עתידים הם שלא כו' אני נוטל מהם צדיק כו'. אפשר דרש עצי שטים עומדים על זה. שהצדיקים (שמגינים כעץ על הדור) עומדים לעולם (וכמ"ש ביומא (ע"ב.) עמודים שעומדים לעולם ע"ש) אף בזמה"ז להתמשכן על ישראל:
2
(ח) וממשכנו בעדם ומכפר כו'. רומז לדרשא דשה"ר פ"א פ"כ אשכול הכופר נוטל איש שהכל בו ומכפר עליהם וע"ש בילקוט:
3
(ט) וכה"א ויהרוג כל מחמדי עין באהל בת ציון שפך כאש חמתו. מחמדי עין אלו הצדיקים ואהל בת ציון זה בהמ"ק ובשניהם שפך כאש חמתו וכלה עליהם ומכפר על ישראל: