1
(לז) לכך כתיב שלח כו' המה ינחוני. שהם אינן אלא מנהיגים ומנהלים אבל התשועה עצמה ע"י הקב"ה היתה (וידרוש מ"ש שם מה תשתוחחי נפשי ומה תהמי עלי (לומר איה אלהיך שהבטיחך אנכי אעלך) עוד עודנו ישועות פני ואלהי. כי הוא בפניו יושיענו ויגלה כבוד אלהותו ומלכותו עלי:
2
(לח) לכך אמר ואשלח לפניך כו'. וכתיב לעיל מיניה כי העליתיך מארץ מצרים ומבית עבדים פדיתיך כלומר אני בעצמי ואת משה ואהרן ומרים שלחתי לפניך רק להודיעם וכתיב שלח משה עבדו אהרן אשר בחר בו (ור"ל דשם ג"כ כתיב בסוף כי זכר את דבר קדשו את אברהם עבדו (שהבטיחו דן אנכי כדלעיל) ויוציא (בכבוד עצמו יתברך) עמו בששון ברנה את בחיריו כיון שנכנס כו' כצ"ל: