1
(א) וכל הענין בפרשיות. נראה שהוא בפסיקתא ר"פ החדש ובשה"ר שם. אבל לפנינו לא נמצא שם לשין זה:
2
(ב) כי הנה הסתיו עבר. עי' בשה"ר שם:
3
(ג) אלו הלוים אסף הראש ומשנהו זכריה. (ד"ה א' ט"ז):
4
(ד) חנטה פגיה אלו הצדיקים והישרים. לעיל ספ"א ובשה"ר שם דרש לה על הרשעים שהרהרו לעשות תשו בה וע' מש"ש בס"ד. ונראה שגם כאן צ"ל הרשעים במקום הישרים ותיבת הצדיקים ט"ס:
5
(ה) הקדוש ברוך הוא שנקרא ראשון כו'. ב"ר פס"ג וש"נ: