1
תוס' ד"ה ר"ש לית ליה לב ב"ד מתנה כו' ולא מצי לשנויי אבודים שאני נלפע"ד לחלק בין תנאי דלעיל היינו אם יאבד לא יהיה קדוש כלל דע"כ א"א בלא קדשה מעיקרא משום חולין בעזרה וע"כ יקדישנה קדושת הגוף רק שהב"ד מתנים אם יאבד לא יהיה קדוש למפרע שפיר משני אמידי דלא שכיחי לא מתני אבל הכא איירי שנשתייר בקדושתו רק שלא יהיה דוקא לרגל זה או ר"ח זה כ"א סכין מושכת למה שהן ובשעת קדושה לא יאמר עליהם דבר לא שייך אבודין שאני ודוק: