1
שלא יאכל וכו'. כלומר, טעם האיסור הוא מפני שפרש מן האיסור, והיינו מטבל שכבר נטבל למעשרות. עיין בבה"א.
2
תמרים כן וכו'. כלומר, שאם תיקן את התמרים גרידא כן (=כאן, כלומר בא"י), הותר דובשן אפילו באספמיא, מפני שאין כאן יותר יוצא מן האיסור. עיין בבה"א.
שלא יאכל וכו'. כלומר, טעם האיסור הוא מפני שפרש מן האיסור, והיינו מטבל שכבר נטבל למעשרות. עיין בבה"א.
תמרים כן וכו'. כלומר, שאם תיקן את התמרים גרידא כן (=כאן, כלומר בא"י), הותר דובשן אפילו באספמיא, מפני שאין כאן יותר יוצא מן האיסור. עיין בבה"א.