א
דג טמא וכו'. בתחילה דברנו על איסור הציר, אבל הדג עצמו מכיון שהוא שלם מדיחו ומותר, וכבוש אינו כמבושל. עיין בבה"א.
ב
טמא מליח וכו'. המליח פולט מיד, והתפל בולע לפני שמתחיל לפלוט.
ג
טמא תפל וכו'. כנראה שהגירסא הנכונה היא בגוף כי"ע: טמא מליח וכו', ודווקא בטמא מליח וטהור תפל אסור, אבל בשניהם מלוחים מותר. עיין בבה"א.
ד
שבשלו וכו'. מכיוון שהם מין במינו, ואי אפשר לעמוד על טעמו משערין את האיסור כאילו היה בצל או קפלוט (כרישין בעלי ראשים, עיין בבה"א), שאין לך נותן טעם יותר מהם. עיין בבה"א.