1
שתים כהלכתן וכו'. אחת לאורך הסוכה במשך ז' טפחים ואחת לרחבה, וחולקים על ר' יעקב הנ"ל.
2
ועולין לה וכו'. משום שרוב כובד הסוכה הוא על היסודות שנעשו בידי אדם, ומיעוטה נסמך על האילן, וסובר רשב"א שמותר להשתמש בצדי אילן, עיין בבה"א.
שתים כהלכתן וכו'. אחת לאורך הסוכה במשך ז' טפחים ואחת לרחבה, וחולקים על ר' יעקב הנ"ל.
ועולין לה וכו'. משום שרוב כובד הסוכה הוא על היסודות שנעשו בידי אדם, ומיעוטה נסמך על האילן, וסובר רשב"א שמותר להשתמש בצדי אילן, עיין בבה"א.