1
עמהן חשבון וכו'. כלומר, שלא יתבע אותם לדין שישלמו לו לכל הפחות דמי פת מפוחמת, שהרי אין כאן דליקה אלא חשש שהפת יתייבש ויתפחם.
2
לא במרדה. פירשו בבבלי: כמה דאפשר לשנויי משנינן.
3
שהוא מחרך. העור הלח אינו נשרף אלא מתחרך ומגן על הכלי.
עמהן חשבון וכו'. כלומר, שלא יתבע אותם לדין שישלמו לו לכל הפחות דמי פת מפוחמת, שהרי אין כאן דליקה אלא חשש שהפת יתייבש ויתפחם.
לא במרדה. פירשו בבבלי: כמה דאפשר לשנויי משנינן.
שהוא מחרך. העור הלח אינו נשרף אלא מתחרך ומגן על הכלי.