א
יוצאין בתפלין וכו'. כלומר, יוצאין לחצר ולרשות הרבים וכו', והיינו מותר להניח תפילין בערב שבת עם חשיכה, ואין לחשוש שמא יצא בהן לר"ה משחשיכה, שכן דרכו בכל יום לחולצן עד שלא חשך עליו היום, עיין בבה"א. ומכאן ואילך מתחילה הלכה חדשה, עיין להלן בסמוך.
ב
אבל אין קורין בלילי שבת. כמשנתנו רפט"ז. ועיין גירסת כי"ע.
ג
לאור הנר. פיסקא ממשנתנו פ"א מ"ג: ולא יקרא לאור הנר.
ד
גבוה ממנו. כלומר, שאינו יכול להשיגו בידיו, כדי להטותו, או לתקנו, שלא יכבה.