1
מברך על היום וכו'. מחלוקת זו היא גם בקידוש לילי שבתות, כמפורש במשנת ברכות.
2
שהיום גורם וכו'. שאילולי כבוד היום לא נצרכו ליין.
3
וכבר קדש וכו'. שקדש היום מאליו, משחשיכה, ועדיין לא בא יין לפניו.
4
שהיין גורם וכו'. שאם אין לו יין אינו מקדש במיוחד.
מברך על היום וכו'. מחלוקת זו היא גם בקידוש לילי שבתות, כמפורש במשנת ברכות.
שהיום גורם וכו'. שאילולי כבוד היום לא נצרכו ליין.
וכבר קדש וכו'. שקדש היום מאליו, משחשיכה, ועדיין לא בא יין לפניו.
שהיין גורם וכו'. שאם אין לו יין אינו מקדש במיוחד.