א
שנתן וכו'. שנתן לאו דווקא, אלא שהניח אותה לעניים מיודעיו (הר"מ), או אפילו זכה להן לא קנו, עיין בבה"א.
ב
מתכשין. כלומר, מתכתשין ומתקוטטין על העומר, ולא זכו בו.
ג
ובפיאה וכו'. ובפיאה [ובסלע של מציאה] וכו', כגי' כי"ע ד והר"מ.
שנתן וכו'. שנתן לאו דווקא, אלא שהניח אותה לעניים מיודעיו (הר"מ), או אפילו זכה להן לא קנו, עיין בבה"א.
מתכשין. כלומר, מתכתשין ומתקוטטין על העומר, ולא זכו בו.
ובפיאה וכו'. ובפיאה [ובסלע של מציאה] וכו', כגי' כי"ע ד והר"מ.