1
שלך ספק. המלה "שלך" היא באשגרה מלעיל ומלהלן והיא מיותרת.
2
וקרבן טומאה שלך. צ"ל: וקרבן טומאה ספק.
3
אם גילח וכו'. כלומר, בשניהם, בין בשלשים יום הראשונים ובין באחרונים.
4
הוא עצמו וכו'. כלומר, הנזיר הראשון שהיה וודאי נזיר בראשונים, בין שהיה טהור ובין שהיה טמא, לוקה אם ניטמא בראשונים, אבל אם נטמא בשניים פטור, שמא היה נזיר טהור בראשונים, והשלים נזירותו אחרי הראשונים. אבל השני פטור בשניהם, שהרי בכל אחד מהם הוא ספק נזיר.