1
אוכלין וכו'. כלומר, אפילו בבתים ובחצרות, עד שמגיעים לאותו מקום של סוף מגמתם. ולפני כן אין חצר חבירו וביתו קובעים להם למעשרות.
2
אם ייחד וכו'. כלומר, אם בדעתם ללון בבית שייחד להם בעה"ב חייבים. וייחוד מקום בלא לינה, וכן לינה בלי ייחוד מקום, אינם קובעים.
3
אם לנין וכו'. פירשו בירושלמי שחזקה שייחדו מקום לר' יהושע ולבני לווייתו.
4
הגיעו למקום וכו'. חוזר לרישא: אם לנין שם חייבין לעשר.
5
שתי שעות וכו'. כלומר, אפילו הגיעו למקום לינה בשתי שעות בבוקר, חייבין לעשר מיד.