1
עונין וכו'. שהרי גוי אינו מצווה לא על הברכות ולא על הוצאות ש"ש לבטלה.
2
את השם וכו'. צ"ל; [כותי המברך] בשם וכו' (כגי' ד וכי"ע). ואסור לענות אמן אחריו עד שישמע כל הברכה, שהרי הכותי מצווה על הברכות ועל הזכרת ש"ש לבטלה.
עונין וכו'. שהרי גוי אינו מצווה לא על הברכות ולא על הוצאות ש"ש לבטלה.
את השם וכו'. צ"ל; [כותי המברך] בשם וכו' (כגי' ד וכי"ע). ואסור לענות אמן אחריו עד שישמע כל הברכה, שהרי הכותי מצווה על הברכות ועל הזכרת ש"ש לבטלה.