1
לתוכו חרש וכו'. צ"ל: שור חרש, כמו שהוא בכי"ע ובמקבילות.
2
המהלך בלילה . כלומר, או הולך בלילה.
3
כלים שאין להם אונאה . כלומר, אנאה, הנאה, שהרי שבירת כלים היא מיתתן שבטל שימושן. והכוונה כאן לסוף הפסוק "ואת המת יחצון". וכנראה שצ"ל: ]וכתיב והמת יהיה לו[ יצאו כלים, אחרת מה עניינו של שור כאן. עיין בבה"א.
4
אונאה במותו. לפי פשוטו הכוונה שאין בו הנאה, ומי אוכל בשר אדם שמת. ועיין בבה"א.
5
למה זה דומה למניח וכו'. הבבלי מגיה (או מפרש): מאי דומה לזה וכו'. ועיין בבה"א.
6
ואם הטה וכו'. כלומר, וע"י הטייתו נשברה, והוא היטה הוא הטיח.