1
אם זכו וכו'. כלומר, אם אמר "יחלקו" על בניו אפשר לפרשו גם בלשון ירושה, ולפיכך אם זכו בחיי האב מוכח שאביהם נתכוון למתנה, אבל אם זכו בהן לאחר מיתתו דינו כירושה, ודנין מלשונו הסתומה, על כוונתו, וכאן דנין מתוך המעשה שלאח"כ.
אם זכו וכו'. כלומר, אם אמר "יחלקו" על בניו אפשר לפרשו גם בלשון ירושה, ולפיכך אם זכו בחיי האב מוכח שאביהם נתכוון למתנה, אבל אם זכו בהן לאחר מיתתו דינו כירושה, ודנין מלשונו הסתומה, על כוונתו, וכאן דנין מתוך המעשה שלאח"כ.