1
כתב יד א
אם אין בציר אין פרט. פי' דהיינו שנפרט ראשונה כיון שלא היה עדיין בציר אינו פרט:
2
עד שיהא בציר בשעת הבציר כצ"ל. פי' דהא דמהני בציר הייני דוקא כשהוא בשעת הבציר אבל אכלתן חיה קודם שבצר אף שהיה בציר לא הוי העוללות לעניים:
3
כתב יד ב
אם אין בציר אין פרט. היינו שנפרט ראשונה כיון שלא הי' עדיין בציר אינו פרט:
4
עד שיהא בציר בשעת הבציר. הא דמהני בציר דוקא כשהוא בשעת הבציר אבל אכלתן חיה קודם הבציר אף שהי' בציר אין העוללות לעניים: