1
כתב יד א
ה"ג לא אמרו אלא משום הפקר: שאין מתקיימות לו במרובה. פי' דכשיש לו מרובה אינו רוצה לקיים שא"צ כ"כ מיהו דבר מועט רוצה לקיימו וא"כ הוי כמו מכניסו לקיום הכי מקשי רבנן לר' יוסי אלמא דטעמא דפליגי אי הוי לקיום מה שמתקיימין לו במיעוט או לא:
2
הוי לית טעמא אלא כו' כצ"ל:
3
כתב יד ב
והתני אע"פ שאין מתקיימות לו במרובה. הרי דמקשה רבנן לר' יוסי אם כשיש לו מרובה אינו רוצה בקיומו דא"צ הרבה כ"כ מיהו מועט רוצה בקיומו אלמא פלוגתייהו אם חשיב מכניסו לקיום משום אותו מועט שרוצה בקיומו הוי לית טעמא אלא משום מכניסו לקיום: