א
כתב יד א
אינו תורה. אפי' שלשה אלו אינו תורה [וכש"כ] שלשה אחריני. המחוור שבכולן לשון שהוא מן התורה:
ב
כתב יד ב
ה"ג א"ר יוחנן מקח וחצר ושבת אינו תורה. פי' אפי' שלשה אלו אין טובלין מן התורה וכ"ש שלשה האחרים:
ג
המחוור שבכלן כו'. פי' שהיא מן התורה:
כתב יד א
אינו תורה. אפי' שלשה אלו אינו תורה [וכש"כ] שלשה אחריני. המחוור שבכולן לשון שהוא מן התורה:
כתב יד ב
ה"ג א"ר יוחנן מקח וחצר ושבת אינו תורה. פי' אפי' שלשה אלו אין טובלין מן התורה וכ"ש שלשה האחרים:
המחוור שבכלן כו'. פי' שהיא מן התורה: