1
כתב יד א
ממחי לכך לגבי בעה"ב הוי כאחד פותח ונועל וקובע ולהדיור אינו קובע:
2
מה דר"ע אמר כל שאחד פותח כו' ור' יהודה דאמר כשתי חצירות החיצונה פטורה ג"כ הטעם דהפנימית מוחה על החיצונה והוי כא' פותח ואחד נועל:
3
כתב יד ב
ה"ג שמעון אמר קומי ר' יוחנן הלכה כו' ולמה אמרינן ליה משמיה פי' למה אמר שאמר קומי ר' יוחנן ה"ל למימר סתם שמעון אמר הלכה דליתא כו':
4
בעה"ב ממחה ע"י דיור ואין דיור ממחה לבעה"ב. ולכך הוי כמו שאחד פותח ונועל וקובע לבעה"ב ואינו קבע לדיור: