ומ"ש רבינו ולא היה לו להזכיר שעטנ"ז ג"ץ בכלל תגין האחרים וכו' כבר יישבו בעל התרומה שכתב בהל' ס"ת שעטנ"ז ג"ץ אלו שבע אותיות הם צריכות ג' זייני"ן בכל הספר תורה צריך לשי"ן לראש שלישי ג' תגין וכן לעי"ן וטי"ת וצד"י לראש שני ב' תגין אבל בראש ראשון של אות א"צ כלום והא דאמרינן בשימושא רבא דתפילין שעטנ"ז ג"ץ צריכין זיינין וחשיב ש' ע' של שמע משמע דשאר שי"ן עי"ן אינו צריך כלום התם מיירי בתגינין גדולים שהם כעין מקלות. וגם מיירי בכל ג' ראשי השי"ן צריך תגין וכן בשני ראשי עי"ן וטי"ת וצד"י ובהל' תפילין כתב על דברי שימושא רבא והני זייני"ן המפורשים כאן היינו תגינין גדולים אבל תגינין קטנים כ"מ שאלו האותיות שעטנ"ז ג"ץ יש צריכות זיונין כדאיתא בהקומץ (כט:) וכ"כ בהגהות ויתיישב עוד במ"ש בהגהות בשם רא"ם וכן במרדכי דזיונין של שעטנ"ז ג"ץ לא בתגין אלא פירושו שלא יעשה ראשיהם עגול אלא משוך דלא איירי בהקומץ אלא בגוף האותיות: