כל הדינים הנזכרים בסדר החליצה המה מבוארים לעיל בסי' זה וכמ"ש שם ביותר המה מבוארים בפי' סדר חליצה וכן ציינתי ורשמתי כל הדינים אשר בסדר חליצה באיזה סעיף מבוארים בפי' סדר חליצה
מבואר בפי' סדר חליצ' סעיף א'
שם בסעיף ב'
מבואר בפי' סדר חליצה סעיף ה'
מבואר שם סעיף ו'
שם סעיף ז' ואף על גב דמדינא כשר כמ"ש הרמב"ם בפ"ג מה' עדות והרא"ש בפסקיו בפרק זה בורר והטור בח"מ בסעיף ל"ג וש"פ וכ"כ הב"י והרמ"א שם
מבואר שם סעיף ח'
מבואר שם סעיף ט'
שם סעיף י'
שם סעיף יא
מבואר שם בסעי' יב יג יד
מבואר שם סעיף טו ונוהגין לקבוע בין מנחה למעריב וכמ"ש הרמ"א שם בהג"ה והחזן אינו מתחיל להתפלל מעריב עד אחר שקבעו מקום כדי שיתפרסם הדבר בהקהל שמותרת להנשא ואסור' לכהן וביש מקומות נוהגים בין בחול בין בע"ש שאין קובעים אלא קודם מנחה וכמ"ש הב"ח
מבואר שם סעיף טז
מבואר שם סעיף י"ז
מבואר שם סעיף י'
כצ"ל וכן הוא לעיל סעיף מ"א והטעם מפורש שם
מבואר בסעיף י"ט
שם סעיף כ'
שם סעיף ע"א
מבואר שם בסעיף ב"ב
מבואר שם סעיף כ"ג
מבואר שם סעיף כ"ד
פירוש על אחיו והיא כאביל' על בעלה
מבואר שם סעיף כ"ה
מבואר שם סעיף כ"ו וסעיף כז וסעיף כח
שם סעיף כט
מח סעיף ל' נתבאר כמ"ש לעיל סעיף שם
מבואר שם
סעיף צ"א מבואר שם
סעיף ל"ב מבואר שם
סעיף לג
מבואר שם סעיף ל"ד
שם סעיף ל"ה
מבואר שם סעיף ל"ז
מבואר שם סעי' ל"ז
מבואר שם סעי' ל"ח
מבואר שם סעי' ל"ט
מבואר שם סעי' מ'
מבואר שם סעי' מ"א
מבואר שם סעי' מ"ב
והיבם ישים כובע שלו בעיניו כאבל וכן היבמה עטופ' כאבל' כנ"ל סעי' י"ד בהגה
מבואר שם סעי' מ"ד
וכ"כ מהרי"ל אבל מ"ו כתב בסדר חלוצה שלו הקשה לומר לו דבר שקר מאחר דקי"ל דיש זה בכלל חרם דר"ג כמבואר בפוסקים אלא י"ל לו אם נוכל להתיר חרם ר"ג ניחא לך להתיר ויאמר לא כן מצאתי ובגליון ש"ע מא"מ ז"ל
מבואר שם סעי' מ"ה
מבואר שם סעי' מ"ג
מבואר שם סעי' מ"ו
מבואר שם סעי' מ"ג וסעי' מ"ז
שם סעי' מ"ח
מבואר שם סעי' מ"ט
מבואר שם סעי' נ'
מבואר שם סעי' נ"א
מבואר שם סעי' נ"ב
מבואר שם סעי' נ"ג
מבואר שם סעיף נ"ד
מבואר שם סעי' נה וסעיף נ"ו
מבואר שם סימן נ"ז
כצ"ל וכן הוא שם בב"י
וכן עשה מהרי"ו מולין כדי להודיע שהוא מנעל של מצוה
מבואר שם סעי' נח
עי' פירוש לעיל סעיף לה מבואר בסי' פ"ח סעי' נ"ט וכתב בעל הלבושים שהמנעל פתוח אחורי הרגל שני' חורין ובין הב' חורין הוא שלם ויכרוך הרצועות בין הלולאות התחתונות עד שיגיע באחורי הרגל תוך חור התחתון ויניח שם הרצועות מכוונות זו אצל זו ויכרוך סביב הרגל פעם שני' בין הלולאות השניי' עד שיגיע באחורי הרגל בחור העליון ויניחם ג"כ שם מכוונת זו אצל זו ואח"כ יכרוך הרצועות פעם ג' סביב הרגל עד שיגיע למעל' מן הלולאות ע"ג הרגל שקורין שי"ן ביי"ן בל"א שהשין ביי"ן נמי נקרא מעל רגלו
מבואר שם סעיף ס וסעי' ס"א
זה הוא לדעת הקונדריסין והמחבר כמבואר בסעי' סא ודלא כסדר חליצ' שמצא לגדולי אשכנז שכתבו ששניהם אינ' קשורים בחוזק רק רפויי' כנז' שמה ע"ש וכ"כ מהרי"ל ומנהג מהר"י הנ"ל לעשותן רפויי'
מבואר שם סעי' ס"ב
מבואר שם סעיף סג
מבואר שם סעיף סד
מבואר שם סעי' סה
מבואר שם סעי' ס'
שם סעי' ס"ז
מבואר בסעי' ס"ו
מבואר שם בסעי' סח:
מבואר שם בסעי' סט
מבואר שם סעי' ע'
שם סעי' עא
שם סעי' עב
שם סעי' עג
שם סעי' עד
שם סעי' עה
מבואר שם סעי' ע'
שם סעי' עז
שם סעי' עח וגם היבם צריך לראות הרוק לפניו כמו שכ' לקמן בפי' סדר החליצ' סעי' עה וע"ש
מבואר שם סעי' עט
שם סעי' פ'
מבואר שם
מבואר שם סעי' פא
וכ"פ מהרש"ל