1
ואינו מגלח עד שיהיה פתח העזרה פתוח. נ"ב גם צ"ע דבגמ' משמע שצריך שיהיו דלתות ההיכל פתוחים. ולמה כתב רבינו פתח העזרה וגם פשטא דקרא משמע דלתות ההיכל דפתח אוהל מועד הוא ההיכל. ועיין בהלכות מעה"ק פ"ה ה"ה וצ"ע:
ואינו מגלח עד שיהיה פתח העזרה פתוח. נ"ב גם צ"ע דבגמ' משמע שצריך שיהיו דלתות ההיכל פתוחים. ולמה כתב רבינו פתח העזרה וגם פשטא דקרא משמע דלתות ההיכל דפתח אוהל מועד הוא ההיכל. ועיין בהלכות מעה"ק פ"ה ה"ה וצ"ע: